Swedish IT Support Associate (Remote) - Full-time/Part-time
Our partner is a leading multinational firm in IT services and consulting. If you would like to work in a continuously growing and stable environment, this is your chance.
Main responsibilities:
Incident Management: manage the complete cycle of incidents from logging to closure
Technical Troubleshooting: Resolve issues related to MS Windows, laptops, printers, and collaboration tools
Communication: keep in touch with customers, vendors, and other departments
Monitoring and Escalation: monitor and document escalation processes to address issues promptly
Voice and Email Support: provide technical support through voice and email channels
Required skills:
1 year or more experience in a similar role
Experience in Desktop support, application support
Exposure to ITSM ticketing tools
Working knowledge of the ITIL framework
Confident use of Swedish
Good understanding of English
What our partner can offer to you:
Remote work
Competitive salary and cafeteria
Health insurance
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni