Swedish-speaking Order Management Specialist
Our company which is an innovative, leading European FMCG company, is looking for their next team member. If you would like to work in a quiet area with
home office opportunity and with attractive salary and cafeteria packages, send us your application.
Main responsibilities:
Support sales manager and act as primary customer contact.
Collaborate with sales management on forecasts, analysis, and reporting.
Prepare reports on turnover, contracts, stock, and invoices.
Respond to customer inquiries about volume, product, logistics, and quality.
Manage external commercial communication with customers.
Provide product and company information to customers.
Monitor order handling and flag potential issues.
Manage sample and complaint handling, ensuring timely resolution.
Required skills:
Experience in Customer Service or Supply Chain
Fluent in English and in Swedish language
Great communication and problem-solving skills
Ability to handle complexity
Excel knowledge
Advantages:-
What our partner can offer to you:
A supportive and stable environment
Market leader company
Development opportunities
Cafeteria
Complex responsibility
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni