
SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI ADMINISZTRÁTOR
Főbb feladatok, munkák: Szállítmány adatok összeállítása Szállítmányok ellenőrzése és az összekészített szállítmányok feldolgozása Az elkészített szállítmányok lejelentése és a szükséges szállítási dokumentumok elkészítése Kapcsolattartás a raktár és a partnerek között Kommunikáció fenntartása a belső- és külső állomásokkal Az álláshoz tartozó elvárások: Legalább középfokú végzettség Társalgási szintű nyelvismeret német és/vagy angol nyelvből Felhasználói szintű MS Office ismeretek 2 műszakos munkarend vállalása Pontos, precíz munkavégzés Önállóság, akaratérvényesítési képesség Rugalmasság, gyors helyzetfelismerő és problémamegoldó képesség Az állás betöltéséhez előnyt jelent: Raktári tapasztalat az autógyártásban az ISO, VDA minőségi normák szerint Amit kínálnak Neked: Stabil vállalati háttér Hosszú-távú, biztos munkalehetőség 13. havi fizetés Teljesítménytől függő éves bónusz Cafeteria keret (Bruttó 510. 000 Ft/év) Balesetbiztosítás Bejárási támogatás (36 Ft/km) Jubileumi jutalom Dolgozói ajánlási rendszer Továbbképzések Munkavégzés helye: Lébény vagy Győr Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Győr
Győr-Moson-Sopron megye, GyőrMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 12. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!