SZERVER ADMINISZTRÁTOR (WINDOWS ÉS LINUX)
A folyamatosan futó bevezetési projektek és a meglévő ügyfelek igényeinek kiszolgálása IT üzemeltetőként. Leendő feladatok: SAP Business One alkalmazás és Adatbázis működés biztosítása, mentések ellenőrzése Rendszer adminisztrációs (üzemeltetési, adminisztrátori) feladatok ellátása Linux és Windows alapú infrastruktúra üzemeltetése SAP Business One rendszer bevezetésével, üzemeltetésével kapcsolatos szerver oldali feladatok ellátása Segítségnyújtás ügyfelek részére (hibakeresés és javítás) Belső informatikai üzemeltetési feladatok ellátása (desktop support saját munkavállalók részére: eseti jelleggel) Pozícióhoz tartozó elvárások: Legalább középfokú szakirányú végzettség Legalább 3 év szakmai tapasztalat Linux szerver üzemeltetésben szerzett tapasztalat és magas szintű tudás Virtualizációs termékek és technológiák (Hyper-V, VMware, stb. ) ismerete, releváns üzemeltetési tapasztalatok Microsoft Windows kliens operációs rendszerek és szerverek magas szintű ismerete (rendszergazdai szinten) IT hibakeresésben, probléma megoldásban gyakorlat Rendszeradminisztráció, jogosultság kezelési tapasztalat Angol nyelvtudás Jó kommunikációs készség szóban és írásban, nem okoz problémát a telefonon történő kommunikáció az ügyféllel, partnerekkel Csapatmunkában való aktív részvétel Precizitás, alapos és igényes munkavégzés Megoldás-orientált szemléletmód Szakmai újdonságok iránti érdeklődés, nyitottság Önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés Tudásátadási készség Megbízhatóság, stressztűrés, rugalmasság Előnyt jelent: SAP Business One ismerete Adatbázis kezelők, hálózati protokollok, tűzfalak ismerete SAP Hana szerver üzemeltetésével kapcsolatos tapasztalat Cloud technológiák ismerete Alapvető hardveres/szerveres/desktop ismeretek Script (bash, powershell, batch) írási ismeretek Programozási nyelvek ismerete B kategóriás jogosítvány Amit kínálnak: Alapbéren felüli havi teljesítményalapú bónusz rendszer Határozatlan idejű munkaviszony 3 hónapos próbaidővel Home Office támogatás (havonta, munkában töltött napok száma szerint időarányosan bruttó 26. 680 Ft) Munkavégzéshez szükséges eszközök: laptop, telefon biztosítása Munkavégzés pontos helye: Székhely/Iroda: 2370 Dabas, Bartók Béla út 90. (1 éven belül tervezik az iroda áthelyezését Budapestre) 75% Home Office, 25% Dabas/Budapest (havonta kb. 2-3 alkalommal szükséges irodai jelenlét) Munkaidő: Teljes munkaidős Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű PDF formátumú önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni