
SZERVIZ ADMINISZTRÁTOR
Feladatok: Beérkező ügyféligények, munkamegrendelések felvétele, rendszerezése Hatékony munkaszervezés Garanciális ügyek intézése Kapcsolattartás az ügyfelekkel Elvárások: Minimum középfokú iskolai végzettség Középszintű angol nyelvtudás „B” kategóriás jogosítvány MS Office (Excel) aktív, középszintű ismerete Precizitás, megbízhatóság Jó szervező és problémamegoldó készség Önálló munkavégzés Csapatban való együttműködés Kiváló kommunikációs képesség Előnyt jelent: Autóipari végzettség Felsőfokú műszaki végzettség Autóiparban szerzett tapasztalat Hasonló munkakörben eltöltött munkaviszony Plug-in Hybrid (PHEV), illetve tisztán elektromos hajtásrendszerű gépjárművek ismerete Amit kínálnak: Versenyképes fizetés Azonnali munkakezdés Változatos feladatok Hosszú távú, biztos munkalehetőség Kiszámítható munkaidő Szakmai fejlődési lehetőség Ideális munkakörnyezet Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 100. Jelentkezés módja: Küldd el lehetőleg fényképes, szakmai önéletrajzodat bérigényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Kecskemét
Bács-Kiskun megye, KecskemétMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 20. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
16 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: