Szerviz munkafelvevő (részmunkaidős állás)
Cégünk, az NRG CAR KFT a környezettudatosság jegyében szolgálja ki Ügyfeleit a legkisebb személyszállítási feladatoktól a legnagyobb ipari teherszállításokig. Elektromos járműpalettánkat mindig az Ügyféligényeknek megfelelően a felmerülő igényekhez igazítjuk, így minden területen maximális lefedettséget tudunk biztosítani. A személyszállítástól kezdve a kisáru-, eszköz- illetve a nagyobb ipari teherszállításig vagy vontatási igényekig mindenre van megoldásunk. Ügyfeleink között megtalálhatóak az önkormányzati és állami szektor képviselői valamint az ipar, turizmus és mezőgazdaság kis- és középvállalkozásai továbbá multinacionális szereplői is.
Nagy hangsúlyt fektetünk az Ügyfélbizalom kiépítésére, melynek érdekében szerviz- és aftersales szolgáltatásunk magas színvonalon tartása mindig komoly prioritást élvez. Kollegáink folyamatos szakmai tréningeken vehetnek részt külföldön és belföldön egyaránt, ezzel megőrizve szakértői és több szegmensben is piacvezető pozíciónkat. , Elektromos járművek- és gépek értékesítésével, bérbeadásával és szervizével foglalkozó társaság keres munkatársat szerviz munkafelvevő pozícióra napi 4 vagy 6 órás munkavégzéssel az alábbi feltételekkel:
A pozíció:
- A megrendelőkkel és beszállítókkal való napi kapcsolattartás e-mailen / telefonon
- Szerviz és alkatrész ajánlatok készítése valamint ajánlatkérések és megrendelések nyomon követése és adminisztrálása
- Szerviz előjegyzések tervezése és lekövetése
- Alkatrész rendelések és beszerzések ügyintézése és nyomon követése
- Értékesítő és szervizes kollegák munkájának támogatása
- Forgalomba helyezésekkel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés
- Munkaköréhez kapcsolódó kereskedelmi és ügyfélszolgálati folyamatok
- optimalizálásában, fejlesztésében való közreműködés
- Vevői reklamációk kezelése, továbbítása a megfelelő nyomtatványokon keresztül a beszállítók felé
- Adminisztratív teendők, nyilvántartások, adatbázisok naprakész vezetése
- Készletellenőrzés, szállítmányozási és egyéb logisztikai szervezési feladatok ellátása
- Logisztikai adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció
- Műszaki végzettség / műszaki affinitás
- Írásban és szóban történő hibátlan fogalmazás, magyar és angol nyelven egyaránt
- Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, internet, e-mail)
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
- Önálló munkavégzés, analitikus gondolkodásmód, precizitás
- Kedves, rugalmas, proaktív személyiség
- Tanulékonyság
- Hasonló munkakörben (műszaki területen) szerzett tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
- Stabil munkáltatói hátteret, nyugodt munkakörülményeket
- Modern irodai környezetet
- Szakmai fejlődési lehetőséget
- Versenyképes jövedelmet és juttatási csomagot
- Munkába járás támogatását
- Tapasztalt támogatói szakmai háttéret
- Szakmai tapasztalatszerzést
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni