Talent Acquisition Coordinator
Talent Acquisition Coordinator
Job Overview:
You will provide professional & dedicated administration support to the GE Talent Acquisition team as part of a regional Operations Hub
Essential Responsibilities
Develop a strong working relationship with the Talent Acquisition and HR community through timely and accurate administration of recruitment processes, ensuring effective communication.
Schedule interviews and manage travel reimbursement where applicable
Assist in handling requisitions through the hiring process
Maintain recruitment applicant tracking system (ATS) Workday, ensuring highest standards of accuracy and compliance
Meet the core KPI’s of quality & accuracy measures, timeliness of work, positive feedback from internal stakeholders and candidates.
Able to anticipate and resolve challenges
Technical Expertise
Experience of working in a dynamic, customer-focused environment
Ability to prioritise multiple tasks & work to deadlines
Comfortable delivering against quantitative and qualitative performance metrics
Fluent English
Experience in administation support or customer service
Full remote possibility
Location: Budapest
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni