TELEPHELYVEZETŐ (SZÉKESFEHÉRVÁR)
Feladatok, amikben számítanak Rád: A telephelyhez tartozó működési folyamatok irányítása és koordinálása Tervezés, tervszerű munkavégzés végrehajtása Fuvarszervezési feladatokban szoros együttműködés a diszpécser csapattal Részvétel a toborzás- és kiválasztási folyamatokban A munkatársak beosztásának elkészítése, felügyelete, ellenőrzése (szabadság kiadás beosztása, ellenőrzése) Riportok, prezentációk készítése Esetenként az irodavezető helyettesítése Mi tesz Téged alkalmassá a feladatra: Felsőfokú végzettség Legalább 2-3 éves telephelyvezetői tapasztalat Erős számítógépes MS Office és Excel ismeretek Magas szintű szervező és problémamegoldó készség Kiváló kommunikációs készség Megbízhatóság, pontosság B kategóriás jogosítvány Amit kínálnak: Képzési lehetőségek Részvételi lehetőség új folyamatok kialakításában Lendületes, folyamatos fejlődő vállalati kultúra: Ahol számít a véleményed! Átfogó betanítási és beléptetési terv: folyamatos visszajelzés a fejlődésedről Munkába járási támogatás Munkavégzés pontos helye: Székesfehérvár Munkavégzés típusa: Teljes munkaidő Jelentkezés módja: Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni