Titkársági asszisztens
Titkársági asszisztensMiért jó nálunk dolgozni? Lehetőséged lehet olyan nemzetközi környezetben dolgozni, ahol felelősségteljes és kihívást jelentő munkát végezhetsz, valamint kihasználhatod és tovább bővítheted szakmai tudásodat. Támogatjuk a szakmai fejlődést, hiszünk abban, hogy a Te személyes szakmai kiteljesedésed mindannyiunk számára értéket teremt. Fontos számunkra a kollégáink egészsége, a munka-magánélet egyensúlyának fenntartása, így a home office lehetőség is nyitott a munkatársak számára. A közös megbeszéléseken várjuk és örömmel vesszük az ötleteket és a javaslatokat. Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk. Emellett a kommunikációs készségedet is tudod fejleszteni, az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően. Irodánk Budapesten, a 13. kerület központi részén, jól megközelíthető helyen, a Dévai irodaházban található. Mit kell még tudni rólunk? A Grant Thornton az egyik legnagyobb könyvvizsgáló és tanácsadó szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi hálózat, melyhez 76. 000 munkatárs tartozik a világ 156 országában. Tanácsadóink kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkeznek, ügyfeleink igényeire fókuszálva nyújtanak hatékony és egyedi megoldásokat. Legyenek ügyfeleink földrajzilag bárhol, szakértőinktől mindenütt ugyanazt az alapos, lényeglátó hozzáállást, rugalmasságot és kiemelkedő szaktudást kapják. Küldetésünk, hogy szolgáltatásunkkal értéket teremtsünk ügyfeleink számára. Milyen feladatokkal találkozhatsz nálunk? Belső és külső kommunikáció lebonyolítása telefonon és írásban magyar és angol nyelvenKapcsolattartás a társosztályokkal, ügyfelekkelAjánlatok előkészítése magyar és angol nyelvenSzámlázás, számviteli bizonylatok kezeléseAdatbázisok kezeléseÁltalános irodai feladatok (postakezelés, iktatás, irodaszer-rendelés)Vállalatirányítási rendszer (BMD) adatállományának folyamatos frissítéseBelső nyilvántartások kezelése/vezetéseSzerződésekkel kapcsolatos adminisztrációPályázatok írásaMunkatársainak adminisztratív támogatásaAz ügyvezető igazgató szakmai asszisztenciájának ellátásaMit kérünk tőled? Középfokú végzettségetMinimum 3-5 éves gyakorlatot irodai adminisztrációs vagy műszaki/pályázati adminisztrációs területenMagas szintű MS Office ismereteketMagabiztos angol nyelvtudástPrecíz és pontos munkavégzéstHatározott és talpraesett hozzáállástKépes vagy kezelni a felmerülő problémákatTerhelhetőséget és proaktivitástMi az, ami előnyt jelenthet a jelentkezésnél? Közbeszerzési pályázati területen szerzett adminisztrációs tapasztalatVagyonértékelési területen szerzett adminisztrációs tapasztalatFelsőfokú végzettségBMD rendszer ismeretMit kínálunk neked? Támogató, barátságos munkakörnyezetetBelső tréningekkel és külső továbbképzésekkel is támogatjuk szakmai fejlődésedet, üzleti angol nyelvtanulásodatTámogatunk szakmai továbbtanulási terveidben isHibrid munkavégzést, rugalmasan igénybe vehető home office lehetőségetA cég minden munkavállalója számára biztosítjuk a Medicover egészségbiztosítást, amelyet családtagokra is ki lehet terjeszteniEgy magas színvonalú és hatékony szolgáltatói munkakultúrát, melynek fejlesztésében aktívan részt is vehetszVezetőink támogatása mellett biztosítva érezheted mind szaktudásod folyamatos fejlesztését, mind karrierterveid megvalósításátCéges rendezvényeket, programokat (sportnapok, családi napok, csapatépítők)Versenyképes javadalmazást és cafeteria juttatást
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni