💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Ügyfélkapcsolati csoportvezető
Segítünk a hazai vállalkozó szellemű embereknek webáruház tulajdonossá válni, majd eljutni a piacvezető webáruházig.
Ehhez pedig egy olyan e-kereskedelmi ökoszisztémát nyújtunk közel 6000 hazai kereskedőnek, amely itthon egyedülálló támogatást biztosít számukra: magas funkcionalitású webáruház motor, rendszeres oktatások és konzultációk, szakértő portál, telepíthető külső alkalmazások, kiemelt ügyféltámogatás és Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényének (Ecommerce Expo) megszervezése.
Milyen csapat várja legújabb tagját?
Ügyfélkapcsolati csapatunkban nincs két egyforma nap, de a legnagyobb pörgés közepette is fókuszban tartják az alábbiakat:
- Elsődleges cél az ügyfelek problémáinak a megoldása: mindent, amit a mindennapjaink során teszünk, azért csináljuk a Shoprenternél, hogy az ügyfeleinket hozzásegítsük a céljaik megvalósításához. Több ezer webáruház tapasztalata áll már mögöttünk, és ezáltal olyan értékes iránymutatást tudunk adni a webáruház tulajdonosoknak, amivel rengeteg időt és energiát spórolhatnak meg.
- Folyamatos fejlődés: mivel az e-kereskedelem világa dinamikusan változik, nekünk is lépést kell tartanunk az újdonságokkal. Csapatunkban emiatt nagy hangsúlyt fektetünk a tanulásra és fejlődésre nemcsak saját szervezésű előadásokkal, workshopokkal, hanem más csapatok bevonásával is.
- Termékfejlesztés: Az ügyfélkapcsolati csapat minden más szervezeti egységgel szorosan együttműködik, legyen szó akár az értékesítésről, marketingről, fejlesztői vagy backoffice funkciókról. Ügyfeleink visszajelzéseit becsatornázni a fejlesztési folyamatokba és a hasonlóan a készülő és elkészült újdonságokat kommunikálni az ügyfelek részére.
- Eredményesség: Te felelsz a hozzád tartozó területekre bejövő kérdések hatékony és szakszerű megválaszolásáért. Ennek megállapítására több mérőszámot is használunk.
- Feladatok hatékony kiosztása: Napi rendszerességgel priorizálod és megfelelően delegálod a bejövő megkereséseket, figyelembe véve a csapattagjaid erősségeit és fejlesztendő területeit.
- Minőségbiztosítási rendszer működtetése: A hozzád tartozó kollégáknak folyamatosan ellenőrzöd munkáját és adsz visszajelzést a teljesítményükről. Erre egy minőségbiztosítási rendszert használunk, amelyben egy megadott szempontrendszer szerint zajlik az értékelés és visszajelzés.
- Szoros együttműködés vezetőddel: Együttműködsz a vezetőddel a folyamatok finomhangolásában, és javaslatokat teszel a hatékonyság és az eredményesség növelésére.
- Folyamatok automatizálása: Mivel látod, hogy a csapatodhoz tartozó ticketek milyen témakörökben érkeznek, így támogatod a csapatod a jellemző kérdések megválaszolásához szükséges makrókkal, üzenetekkel.
- Eszkalációs pont: Amennyiben a kollégáid elakadnak egy kérdés megválaszolásával segítesz nekik a megfelelő segítség megszerzésében.
- Szakmai háttér: Legalább 2 év szakmai tapasztalatod van customer service/quality assurance területen Team Leaderként/csoportvezetőként/duty managerként.
- Minőségbiztosítás: Van tapasztalatod ügyfélkapcsolati minőségbiztosítási rendszerek működtetésében, optimalizálásában.
- People management: 5 közvetlen kollégád lesz, akik teljesítményéért és fejlődéséért felelős leszel. Képes vagy motiválni és támogatni a csapatod, és inspirálod őket a mindennapi munkájukban. Empatikus és segítőkész vagy, ugyanakkor ösztönzöd a tagokat arra, hogy túlszárnyalják önmagukat.
- Folyamatos megújulás: Ami hatékony megoldás volt tavaly, már lehet idén nem hoz csak közepes eredményt. Ezért folyamatosan meg kell tudni újulni és a különböző metrikák figyelése mellett szükség esetén újratervezni.
- Célorientált hozzáállás: Nemcsak az elérendő célokat határozod meg, hanem nagy hangsúlyt fektetsz azok elérésének módjára is. Segítesz a csapatodnak megérteni, hogyan érhetik el az elvárt eredményeket, így biztosítva a hatékony és eredményes munkavégzést.
- Proaktivitás és problémamegoldó szemlélet: Előre látod a kihívásokat, és aktívan dolgozol azok megelőzésén. Emellett kreatív megoldásokkal kezeled a váratlan helyzeteket, gyorsan reagálva az ügyfélélmény biztosítása érdekében.
- Kommunikációs készség és empátia: Hatékonyan és tisztán kommunikálsz a csapattal, ugyanakkor empatikusan viszonyulsz a csapattagok igényeihez. Nyitott vagy a visszajelzésekre, és mindig elérhető vagy, amikor a csapatodnak támogatásra van szüksége.
- Fejlesztési szemlélet: Támogatod a csapattagjaid szakmai fejlődését, biztosítva a megfelelő tréningeket és fejlődési lehetőségeket.
- Ekereskedelmi tapasztalat, különösen Shoprenter ismerete
- Zendesk, Daktela, vagy MiniCRM felhasználói szintű ismerete
- AI eszközök használatában való tapasztalat
- Elismert termék: Közel 6000 ügyfelünk van Magyarországon, és az ügyfeleink áruházain keresztül realizálódik a teljes magyar internetes kereskedelem több mint 15 százaléka.
- Közvetlen csapat: Olyan vezetővel dolgozhatsz, aki naprakész szakmailag, nyitott, segítőkész és kifejezetten jól gondolkodik a világ dolgairól, nagyon inspiráló vele és mellette dolgozni! És ez igaz a Shoprenter 70 fős csapatára is, ami kivételesen elég nagy ahhoz, hogy sokszínű legyen, de még elég kicsi ahhoz is, hogy közvetlen, barátságos légkör legyen, ahol mindenki ismeri a másikat.
- Csapatépítők: Aktívan teszünk a csapategység megteremtéséért. Rendszeresen szervezünk csapatépítő eseményeket: grillezés, pizzázás, könyvklub, kirándulások, ahol garantált a jó hangulat. Ki ne érezné magát jól 70 intelligens, képzett fiatallal?
- Fejlődési lehetőség: Rendszeresen szervezünk belső és külső tréningeket szakmai és soft skill témákban. Belépéskor egy átfogó, személyre szabott onboardingot tartunk számodra, hogy mielőbb belevághass a feladataidba. Vezetőként részt veszel a Leadership Academy vezetőfejlesztő programunkban is.
- Modern, kényelmes és nyugodt iroda: Kényelmes, munkát és kikapcsolódást is támogató irodánkban van tér a csapat mellett akár belehallgatni hívásokba, akár tárgyalókba nyugodt körülmények közötti elvonulásra. Csapataink otthonról is dolgoznak, azonban vezetőként a te feladatod hogy megteremtsd az egyensúlyt az irodai és home office lehetőségei között. Irodánk a debreceni Kassai úti irodaházban található, ahol kávé, tea, ásványvíz, gyümölcsök, vitaminok várnak.
- Versenyképes juttatás: A fizetésedet együtt, a tapasztalataid alapján határozzuk meg. Kompenzációs csomagunk biztosítja, hogy tudj a fontos dolgokra fókuszálni. A fizetés mellett biztosítunk coaching támogatást, házon belüli masszőrt, sőt, még fodrászt is. Hozzáférsz továbbá több mint ezer tananyaghoz könyv, ebook, podcast és videó formájában.
- Cégcsoport nyújtotta előnyök: Két tulajdonosunk van: az Innonic Startup Studio és az Idosell lengyel ekereskedelmi vállalat, amelyek révén hasonló felépítésű csapatok szakembereivel tudsz tudást és tapasztalatot cserélni nap, mint nap a közös konyhákban vagy közösségi tereinkben vagy online.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni