Ügyfélkapcsolati koordinátor
Légy az Ügyfélkapcsolati koordinátorunk, és formáld velünk egy innovatív startup jövőjét!
Izgalmas kihívások, szakmai fejlődés és egy támogató, vidám csapat vár rád a város szívében!
Feladatok
Ügyfelekkel kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül
Ügyfélproblémák kezelése, kérdések megválaszolása
Szoftverünk működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
Esetenként jelöltek telefonos felkeresése
Együttműködés a sales, marketing és fejlesztői csapattal
Elvárások
Kommunikációképes angol nyelvtudás
Dinamikus, proaktív munkavégzés
Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
Kreativitás és stratégiai gondolkodásmód
Felelősségteljes, önálló, precíz munkavégzés
Előnyök
Sales vagy ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
Tapasztalat aggregátor szolgáltatások, webshopok vagy hasonló digitális szolgáltatások terén
Amit ajánlunk
Vegyél részt egy innovatív startup izgalmas építésében, ahol minden ötleted számít
Fejlődj velünk szakmailag, miközben teljes támogatást nyújtunk a céljaid eléréséhez
Összetartó, vidám és elkötelezett csapat
Változatos feladatok, ösztönző munkakörnyezet
Könnyen megközelíthető iroda a Westend mellett
Munkavégzés helye
Magyarország, 1132 Budapest, Váci út 18.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni