Ügyfélkapcsolati menedzser - KESZTHELY
A munkakör célja az ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó mennyiségi és minőségi
célok elérése, s ezzel a vállalat stratégiai céljainak megvalósítása a ONE Üzleti hálózatában, Meglévő és jövőbeni ügyfelekkel aktív kapcsolattartás telefonon és emailben
Ajánlott értékesítési módszerek és folyamatok használata
Az üzleti és lakossági ügyfelek valós igényeinek felmérése és megértése, az értékesítési lehetőségek kiaknázása
Ügyféltárgyalások szervezése és lefolytatása
Termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása
Az ügyfélérték növelése
A számukra releváns termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása
A ONE által előírt értékesítési módszer és folyamatok használata
Meglévő ügyfelek előfizetéseivel kapcsolatos ügyintézés, tájékoztatás
Panaszok, reklamációk kezelése mindig a maximális ügyfél-elégedettség elérése érdekében, Segítőkész, motivált személyiség
Közvetlen és ügyfélorientált
Kiváló szóbeli és írásos kommunikációs készség, megtalálja a közös hangot a munkatársakkal, ügyfelekkel
Középfokú, lehetőleg kereskedelmi vagy kommunikációs végzettség, vagy ennek megfelelő gyakorlat
A vállalati irányelveknek megfelelően dolgozik
Jó csapatjátékos
Törekszik a folyamatos fejlődésre
Jól kezeli a változásokat
Alapszintű angol nyelvismeret, , A munkakör célja az ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó mennyiségi és minőségi
célok elérése, s ezzel a vállalat stratégiai céljainak megvalósítása a ONE Üzleti hálózatában
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni