Ügyfélszolgálati és Contact Center munkatárs
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál fő célkitűzésünk a hazai vállalkozások és ipari szereplők támogatása, valamint gazdasági tevékenységük fejlesztése. Feladatunk szerteágazó és kihívásokban gazdag. Munkánk során elősegítjük a kereskedelem és az iparágak fejlődését, támogatjuk a kis- és középvállalkozásokat, és segítünk az exportlehetőségek kibővítésében. Emellett aktívan részt veszünk a gazdaságpolitika alakításában és az üzleti közösségek érdekeinek képviseletében.
A Kamaránál büszkék vagyunk arra, hogy minden munkatársunk számára lehetőség kínálkozik a szakmai fejlődésre és az innovációra. Az itt dolgozók részei lehetnek egy elkötelezett csapatnak, ahol az ötleteik és elképzeléseik valóban számítanak. ,
- Segítséget nyújt, valamint tájékoztatást ad (személyesen, telefonon és e-mailben) egyebek melle
- DIMOP Plusz-1. 2. 7 és DIMOP Plusz-1. 2. 1 projektekről (projektek célja, szerepe, szolgáltatási köre, értékajánlata)
- Regisztrációról, valamint a digitalizációs szint (érettség) felméréséről, klasszifikációról, illetve a DIMOP Plusz-1. 2. 1 keretében kialakított CRM rendszerről
- Részleteiben a tanácsadási tevékenységről és alapszintű Digitális Fejlesztési Koncepciókról, valamint ügyfélrendezvényekről;
- a DIMOP Plusz-1. 2. 7 keretében kidolgozott és TVI által elfogadott Támogatási Útmutatóról (támogatja azok megkötését) és egyéb dokumentációs kötelezettségekről
- Releváns állami vállalkozásfejlesztési projektekről, kezdeményezésekről;
- A DIMOP Plusz-1. 2. 7 projektben az előző pontban foglaltak megvalósítása un. hideg hívások segítségével (contact center feladatok ellátása);
- Ügyfélbeléptetés, ill. klasszifikációs folyamat támogatása;
- Ügyfélszolgálati tevékenység (folyamat és módszertani) revízió, megújítási folyamat támogatása (interjú, egyéb adatszolgáltatás, fejlesztési javaslatok);
- Az alapszintű digitalizációs tanácsadási feladatok, ill. a digitális fejlesztési koncepció szolgáltatási elem igénybevételének adminisztratív támogatása.
- Középfokú végzettség;
- Minimum 3 év ügyfélkapcsolati tapasztalat;
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office).
- Kiváló kommunikációs készség;
- Monotóniatűrés;
- Contact Center területen szerzett tapasztalat;
- Táblázatkezelő rendszer haladó ismerete;
- Európai uniós forrásból finanszírozott projektben való részvétel;
- Sharepoint ismerete.
- Széleskörű béren kívüli juttatási csomag;
- Stabil, megbecsülést nyújtó szervezet;
- Magas színvonalú szakmai közösség;
- Teljes körű támogatás, hogy az új munkatárs lépésről lépésre ismerje meg a munkakört és a kamara működését;
- Modern, munkavállalói igényekre szabott munkakörnyezet.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni