💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Ügyfélszolgálati menedzser
Válasz a hirdetésreAz Ordit egy dinamikusan fejlődő, több országban piacvezető online platform, amely teljes körű ételrendelési és catering megoldásokat nyújt főként multinacionális vállalatok számára. Bővülő ügyfélszolgálati csapatunkba keressük legújabb kollégánkat. Sikeres betanulás után a munka heti 2 napban otthonról is végezhető. ,
- Kapcsolattartás vállalati ügyfeleinkkel, éttermeinkkel, vásárlóinkkal e-mailen, live chaten és telefonon
- Ügyfélelégedettség biztosítása, visszajelzések kezelése, segítség nyújtás
- Adminisztrációs tevékenységek (beérkező rendelések monitorálása, étlap feltöltések)
- Egyedi ajánlatok elkészítése
- Jó kommunikációs, tárgyaló és problémamegoldó készség
- Teljesítmény orientáltság
- Proaktív, eredmény és ügyfélorientált gondolkodás
- Önálló, precíz munkavégzés és jó szervezőkészség
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Min. középfokú angol nyelvtudás
- Hasonló területen, vagy pozícióban szerzett szakmai tapasztalat
- Felsőfokú angol nyelvtudás
- Fiatal, dinamikus csapat
- Változatos és kihívásokkal teli munkakör
- Versenyképes jövedelem
- Heti 2 nap home office lehetőség
- Céges laptop és telefon
- Családias légkör
- Kedvezményes ételrendelés
- Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi projektekben is részt vehetsz
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni