
Ügyfélszolgálati / operatív vezető
Egészségügyi központunk Budapest egyik legmodernebb rendelőjével, több mint 70000 pácienssel, közel 60 szakorvossal, szakasszisztensekkel, ügyfélszolgálattal, stb. rendelkező vállalkozása. 28 éve segítjük pácienseinket a lehető legmagasabb szakmai, technikai és elégedettségi szinten. A magas minőségből a jövőben sem szeretnénk engedni, ezért keressük elkötelezett Ügyfélszolgálati Vezető munkatársunkat. Leendő kollegánk velünk együtt azon dolgozik, hogy a dolgozói és ügyfélelégedettség a lehető legmagasabb szintű legyen a továbbiakban is.
A pozíció fókusza: Teljes körűen átlátja a működéséhez szükséges folyamatot (nem orvosszakmai szinten) és szervezeti háttérfolyamatokat, valamint az ügyfélszolgálati műszakokat, orvosi beosztásokat és betegforgalmat. Biztosítja a vállalkozás a zavartalan működését.
Feladatok:
4 fős front office csapat és 4 fős back office csapat irányítása, beosztások elkészítése, szabadságolások engedélyezése
a ügyfélszolgálati csapat tagjainak motiválása
feladatok delegálása, ellenőrzése, esetleges problémák esetén eszkalációs pontként döntést hoz, irányt mutat
működteti a humánerőforrás rendszert, toborzás, felvételek, stb.
részt vesz a működéshez szükséges protokollok kidolgozásában, bevezetésében és karbantartásában
törekszik a hatékonytalan működési folyamatok átalakítására, javaslatot tesz esetleges ezirányú projektek elindítására
részt vesz az orvosok beosztásában, kontrollálja a teljes lefedettséget, a szolgáltatás biztonságát
kivizsgálja az esetleges ügyfélpanaszokat, intézkedik a szükséges kompenzációról, stb.
Könyvelési, pénzügyi feladatok támogatása esetén gyűjti és előkészíti az elszámoláshoz a kapcsolódó adatokat, felügyeli a back office csapat ezirányú munkáját is
kapcsolatot tart a vállalat beszállítóival, termék és szolgáltatási szinten egyaránt
a vezetőként szorosan együttműködik az orvosigazgatóval és tulajdonosokkal
ezen kívül számtalan egyéb feladatban való részvétel, ami a központ működése során előfordulhat.
Végzettség, kompetenciák, tapasztalatok:
felsőfokú végzettség
kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi páciensek miatt)
2-3 éves people management tapasztalat
kedves, támogató, csapatban gondolkodó vezető, aki emellett kellően határozott gazdája tud lenni a területnek
MS Office magabiztos használat
Amit nyújtunk:
megállapodás szerinti havi jövedelem, laptop, telefon
jelenléti, de rugalmas munkaidő
nagyon stabil, jó hangulatú munkahelyi légkör
modern, szép irodai környezet
Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni