Ügyfélszolgálati referens
A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Humán szolgáltatás szervezetében fő feladatunk a teljes körű jövedelemelszámolási, társadalombiztosítási (kifizetőhelyi) ügyintézés, a személyügyi adminisztráció és a belső, munkavállalói ügyfélszolgálat működtetése.
A szervezeten belül az Ügyfélszolgálat szervezet feladata a MÁV-csoport munkavállalói részére személyes, telefonos és online ügyfélszolgálat üzemeltetése. Ebbe a csapatba keressünk új munkatársunkat!
Új munkatársunk feladatai lesznek
- különböző kommunikációs csatornákon (telefonon, e-mailen, személyesen) fogadja a munkavállalóktól érkező, a humán szolgáltatással kapcsolatos észrevételeket, megválaszolja őket, vagy szükség esetén továbbítja az illetékes szervezetekhez
- fogadja és ellenőrzi a munkavállalók törzsadatmódosítási, adó- és járulékkedvezmény érvényesítési, juttatás elszámolási, szabadjegyigénylési kéréseit
- nyilatkoztatja a munkavállalókat béren kívüli juttatásokra vonatkozóan, illetve a szabadjegy érvényesítési kampányokban
- a munkavállalók kérésére – kiemelten figyelve a személyes adatok védelmére – adatszolgáltatást nyújt
- megkeresésre tájékoztatást ad a munkavállalót érintő adatnyilvántartási, juttatási, elszámolási kérdésekben
- humán jellegű iratok, nyilatkozatok, dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
- a szervezet működéséhez kapcsolódó listák, jegyzékek vezetése, kezelése
- adatrögzítés, adatfeldolgozás
- valamennyi tevékenységét adminisztrálja a SAP KHP rendszerben
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
- középfokú állami iskolai végzettség (érettségi)
- humán szakirányú középfokú tanfolyam (OKJ)
- társadalombiztosítási, bérszámfejtési, munkajogi ismeretek
- felhasználói szintű számítástechnikai, MS-OFFICE ismeret
Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
- szolgáltatói szemlélet
- kiemelkedően magas kommunikációs képesség
- hatékony problémamegoldás
- eredmény orientáltság, csapatszellem, komplex gondolkodásmód
Előnyként értékeljük
- SAP HR modulok kezelésében szerzett gyakorlat
- jövedelemelszámolásban, társadalombiztosítás területen szerzett tapasztalat
- hasonló ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
- mobilitást, utazási hajlandóságot az ügyfélszolgálati helyettesítések miatt
Amit ajánlunk
- mentori támogatás az ügyfélszolgálati feladatok elsajátításához
- támogató munkahelyi légkör
- barátságos csapat
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6. 016, - Ft/hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2. 000, - Ft/hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Jelentkezés határideje
2025-01-19
Vállalati bemutatkozó
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!
https://karrier. mavcsoport. hu/node/7309
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni