
Ügyfélszolgálati támogató munkatárs
Partnerünk egy infokommunikációs vállalat, amely kiemelt szerepet játszik a hazai digitalizáció előmozdításában. Innovatív fejlesztésekkel támogatja a digitális szolgáltatások bővülését, valamint hozzájárul az állami szektor hatékony és biztonságos működéséhez.
Feladatok:
Riportok/ kimutatások készítése
Napi, heti és havi tatisztikák/előrejelzések készítése a contact center hívásfogadási, ügyintézői, valamint mennyiségi mutatóinak alakulásáról
Kapcsolattartás társterületekkel
Adminisztratív jellegű feladatok ellátása
Elvárások:
Nappali tagozatos, aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
Betöltött 18. életév
Magabiztos Microsoft Office ismeretek (kiemelten Excel)
Előnyt jelent:
Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
Ügyfélszolgálati rendszerek ismerete
Avaya CCM rendszer ismerete
Légy szíves töltsd ki a lenti rövid űrlapot, majd nyomd meg a jelentkezés gombot. Keresni fogunk a megadott elérhetőségeiden.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Mind-Diák Szövetkezet Hely: Budapest Munkaviszony: Szakmai gyakorlat, diákmunka Hozzáadva: 11. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!