Ügyfélszolgálati vezető
Válasz a hirdetésreA magánegészségügyi szektoregyik legdinamikusabban fejlődő egészségügyi intézménye, a Wáberer Medical Center (továbbiakban WMC) célkitűzései között szerepel, hogy pácienseink, már az intézménybe lépés pillanatától kezdve úgy érezzék, hogy egészségi állapotukat érintő kérdéseikkel a megfelelő helyen járnak és ellátásuk során minden támogatást megkapnak.
A legfőbb cél, , hogy szolgáltatásainkkal a hozzánk fordulók egészségi állapota javuljon, egészségmegőrzésükben partnerként segítsük őket.
Ezért dolgozunk, közel 4 500 m2-en magas minőségű̋, 21. századi gépparkunkkal, köztük a da Vinci robotsebészeti rendszerrel, 3 műtővel, széleskörű képalkotó diagnosztikai vizsgálatokkal, laborral, több, mint 40 szakterülettel és közel 200 preventív szemléletű szakorvos/specialista bevonásával.
Potenciális Team koordinátor vagy:
- Amennyiben érdeklődsz a magánegészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások iránt.
- Ha szorgalmasabb és terhelhetőbb vagy az átlagnál, mindig is több felelősségre, kihívásra vágytál.
- Ha képes vagy vállalati célokat munkacsoport szintű feladatokra bontani, irányítani és ellenőrizni.
- Kiváló kommunikációs és probléma megoldó képességgel rendelkezel, páciens/ügyfél központú gondolkodás jellemez.
- Ha van benned tanulási vágy, szeretnéd átlátni a társosztályok működését, vezetői döntések hatásait, munka és folyamatszervezési feladatokkal ismerkednél.
Feladatok, melyekben számítunk Rád:
- A páciens koordinátorok (12-15 fős munkacsoport) napi munkavégzésének összehangolása, a várótérben történő koordinálás zavartalan és gördülékeny biztosítása érdekében
- A szükséges emberi erőforrás szervezése, kapcsolódó adminisztratív és HR feladatok ellátása (pl: beosztás készítés, helyettesítések, szabadságok kiadása, toborzási feladatok, bérszámfejtés előkészítési feladatok, uniform rendelések stb. )
- Betanítási folyamat fejlesztése, tréning anyagok összeállítása. rendszeres oktatások szervezése
- Páciensorientált gondolkodás elmélyítése, értékesítési szemlélet erősítése a kollégák körében. Releváns kiegészítő vizsgálatokra történő figyelem felhívás ösztönzése, valamint szoros együttműködés a cégcsoport értékesítő munkatársaival, értékesítési vezetőjével, a negyedéves értékesítési célokat támogató folyamatok megvalósítása céljából.
- Elkötelezettség a magas szintű betegtájékoztatás, a várakozási idő csökkentésére és a tájékoztatást érintő folyamatok fejlesztése iránt, továbbá a minőségbiztosítási rendszer működtetésében való aktív részvétel
- A betegtájékoztatás folyamatának ellenőrzése, (különös tekintettel az ellenőrző kérdések feltételére a vizsgálat megkezdése előtt)
- A várótérben meglévő infrastruktúra rendeltetés szerű használatának ellenőrzése, esetleges hiba esetén kompetensek felé történő jelzése
- Tiszta, rendezett munka környezet, valamint a munkatársak ápolt, igényes megjelenésének folyamatos ellenőrzése, biztosítása.
- Napi pénztár/készpénz elszámolás (Számla kiállítása, készpénz, kártyaterminál kezelése )
- Szükség esetén probléma elhárítás megszervezése, személyes panaszkezelés.
- Orvosokkal, egészségügyi szakszemélyzettel és kompetens vezetőkkel történő aktív kapcsolattartás, személyesen és online.
- Betegelégedettségi /értékelési felmérésekben történő aktív részvétel ösztönzése
- Vezetői meetingeken való részvétel, rendszeres riportálás a felsővezetés felé
- Egyéb projekt munkákban történő aktív részvétel.
- Kiváló kommunikációs és szervezési készség,
- Jó probléma megoldó képesség, proaktív személyiség
- Páciensorientált gondolkodás, értékesítési véna, határozott fellépés
- Folyamat és rendszerszemlélet
- Elhivatottság az egészséges életmód, egészségmegőrzés iránt
- Minimum középfokú végzettség
- Csoport vezetői tapasztalat min. 2 év
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Angol nyelvtudás, legalább középfokú és aktívan használod szóban és írásban
- Felelősségteljes, együttműködő hozzáállás
- Ápolt, igényes megjelenés
- Befejezett felsőfokú tanulmányok
- Angol felsőfokú nyelvtudás, Egyéb idegen nyelv közép szintű ismerete
- Csoport vezetői munkakörben szerzett több éves tapasztalat
Munkarend, munkaidő:
- Heti 40 órában
- Nyitvatartási időhöz igazítva, 2 műszakban, hétköznap és akár hétvégén
- Tőkeerős tulajdonosi hátteret, tanulást serkentő környezetet, ami stabil javadalmazási rendszer mellett az általad irányított területet is arra ösztönözni, hogy hatékonyabb munkavégzés mellett, magas szintű páciens kiszolgálást biztosítson.
- Saját és akár családod egészségmegőrzéséhez kedvezményes díjú szolgáltatásokat!
- Uniform biztosítása mellett, kiegészítő Beauty és Uniform támogatást Neked és munkatársaidnak!
- 21. századi modern munkakörnyezetet a XII. kerület legmodernebb irodaházában
- Magánegészségügyi piac sajátosságainak megismerését, páciens és szervezői szemszögből.
- Hosszú távú munkalehetőséget, ahol lehetőséged nyílik társosztályok vezetőitől tanulni, fejlődni, közös projekt munkákban részt venni!
- Kooperatív kollégákat, akikre számíthatsz!
- Éves csapat építő rendezvények
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni