💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Ügyfélszolgálati vezető
A KözműExpert Kft az ügyfélszolgálati szektor, Északkelet-Magyarország központú fejlődő cége.
Célkitűzései között szerepel, hogy megbízóink lakossági és üzleti ügyfeleit magas minőségben, professzionális módon szolgáljuk ki a ránk bízott mind ügyfélszolgálati, mind értékesítési feladatokban.
Potenciális ügyfélszolgálati vezető Te vagy:
- Amennyiben érdeklődsz a contact center vezetés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások iránt
- Ha szorgalmasabb, terhelhetőbb és fegyelmezettebb vagy az átlagnál
- Ha képes vagy vállalati célokat munkacsoport szintű feladatokra bontani, munkavállalók csoportjait irányítani és ellenőrizni
- Kiváló kommunikációs és probléma megoldó képességgel rendelkezel
- Tanulni akarsz, részt vennél a vezetői döntések előkészítésében
- Tudsz és akarsz munka és folyamatszervezéssel foglalkozni
Amikben számítunk Rád:
- Funkcionális elven szervezett területek napi munkavégzésének összehangolása, feladatkiadás, visszamérés,
- Belső egyeztetéseken aktív részvétel,
- Napi, heti és havi munkatervek összeállítása,
- A szükséges erőforrás napi, heti, havi szintű tervezése,
- Napi, heti és havi riportok elemzése, következtetés levonás, fejlesztés és/vagy beavatkozás mind folyamat és munkatárs szinten,
- Ügyfél központú gondolkodás elmélyítése, értékesítési szemlélet erősítése a kollégák körében,
- Elkötelezettség a belső hatékonyság fejlesztése iránt,
- Belső működési folyamatok rendszeres és folyamatos ellenőrzése, fejlesztése,
- Tiszta, rendezett munka környezet, valamint a munkatársak ápolt, igényes megjelenésének, folyamatos ellenőrzése, biztosítása.
- Szükség esetén probléma elhárítás megszervezése, személyes panaszkezelés,
- Megbízók kapcsolattartóival, kompetens vezetőkkel történő aktív kapcsolattartás, személyesen és on-line,
- Vezetői megbeszéléseken való részvétel, rendszeres beszámolás a felsővezetés felé,
- Egyéb projekt munkákban történő aktív részvétel.
- Kiváló kommunikációs és szervezési készség,
- Jó probléma megoldó képesség, proaktív személyiség,
- Ügyfélorientált gondolkodás, értékesítési véna, határozott fellépés,
- Folyamat és rendszerszemlélet,
- Elhivatottság,
- Fegyelmezettség,
- Minimum középfokú végzettség,
- Ügyfélszolgálati területen szerzett min. 3 év legalább csoport vezetői tapasztalat és min. 30 fő irányítása
- MS Office felhasználói szintű ismerete,
- Felelősségteljes, együttműködő hozzáállás,
- Ápolt, igényes megjelenés,
- Befejezett felsőfokú tanulmányok,
- Csoportvezetői munkakörben szerzett, legalább 5 éves vagy magasabb munkakörben szerzett több éves tapasztalat,
- Értékesítési vezetői gyakorlat,
- SAP ismeret.
- Tőkeerős tulajdonosi háttér,
- Tanulást serkentő környezet,
- Versenyképes bérezés,
- Kiváló munkahelyi légkör,
- Szakmai fejlődés,
- Hosszú távú munkalehetőséget,
- Kooperatív kollégák.
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni