ügykezelő
A Budapesti Rendőr-főkapitányság vezetője
felvételt hirdet rendvédelmi igazgatási alkalmazott jogviszonyba
Budapesti Rendőr-főkapitányság
Rendészeti Szervek
Közlekedésrendészeti Főosztály
Közigazgatási Hatósági Osztály
állományába
ügykezelő
beosztás betöltésére.
A jogviszony időtartama és jellege: rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony
(a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján)
határozatlan idejű, teljes munkaidőben való foglalkoztatás
A szolgálatteljesítés helye: Budapesti Rendőr-főkapitányság Rendészeti Szervek Közlekedésrendészeti Főosztály Közigazgatási Hatósági Osztály
1084 Budapest, Auróra utca 29-31.
Besorolási osztály: középfokú munkaköri osztály, „A” munkaköri kategória
Ruhanorma: polgári
Szolgálatteljesítési időrend: hivatali munkarend
(hétfőtől-csütörtökig: 07:30-16:00
pénteken: 07:30-13:30)
Illetmény: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján
Egyéb juttatások: - cafeteria évi bruttó 200. 000, - Ft
- napi munkába járással, illetve hazautazással kapcsolatos költségtérítés
(a munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítésről szóló 39/2010. (II. 26. ) Korm. rendelet alapján)
A beosztásba tartozó lényeges feladatok:
- osztályra érkező iratok iktatása, kezelése
- társosztályokkal történő együttműködés, előadók és vezetők munkájának segítése
- iratkezelési feladatok teljes körű kezelése, továbbá a vezető által meghatározott egyéb ügyviteli feladatok ellátása
- szükség esetén, azonos munkakörben dolgozó munkatárs helyettesítése
A beosztás betöltésének feltételei:
- középfokú végzettség (érettségi)
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- nem áll fegyelmi, méltatlansági vagy büntetőeljárás hatálya alatt
- egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés
- kifogástalan életvitel ellenőrzésen (környezettanulmány) való megfelelés
- a munkakör betöltéséhez szükséges belső szakmai vizsga
- próbaidő vállalása (3 hónap)
A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló ügyviteli területen szerzett szakmai tapasztalat
- rendőri szervnél szerzett ügyviteli tapasztalat
- Robotzsaru, Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete
Elvárt kompetenciák:
- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
- pontosság, megbízható munkavégzés
- rugalmasság
- lojalitás
- problémamegoldó képesség
- rendszerszemléletű gondolkodás
- önálló, felelősségteljes munkavégzésre való képesség
- utasítások pontos betartása
- precíz iratkezelés
- terhelhetőség
- nyitott személyiség
Amit kínálunk:
- széleskörű szakmai tapasztalatszerzés
- határozatlan idejű jogviszony
- stabil munkahely
- cafeteria
A jelentkezés benyújtási határideje: 2024. 12. 31.
A beosztás – a felvételi eljárás lefolytatását követően – azonnal betölthető.
A jelentkezésnek tartalmaznia kell:
- fényképpel ellátott szakmai önéletrajzot a jelentkező személyes adataival és elérhetőségével
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben
A jelentkezés benyújtható:
- a kho. brfk@budapest. police. hu e-mail címen
A felhívással kapcsolatban érdeklődni lehet:
A munkakörrel kapcsolatban további tájékoztatást Oláh Anita rendvédelmi alkalmazott ad hivatali munkaidőben a + 36 (1) 273-4025/63-732-es BM melléken.
A jelentkezések elbírálásának módja:
Az önéletrajz alapján a feltételeknek való megfelelés esetén, telefonon történő kapcsolatfelvétel személyes meghallgatás céljából.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni