Üzleti Help Desk munkatárs - Budapest XIII.
Pozíció összefoglaló
Partnerünk egybudapesti informatikai fejlesztő és szolgáltató cég, aki a hiteles elektronikusügyintézés szakértője, könnyen kezelhető, megoldásorientált szolgáltatásokatkínál a mindennapi digitális feladatokhoz. Innovatív szoftverek éskeretrendszerek fejlesztése mellett folyamatos szakértői támogatást nyújtanakügyfeleiknek.
Feladatok
Ügyféltámogatás: Ticketing rendszer kezelése, hívások és e-mailek megválaszolása.
Reklamációkezelés: Panaszok kezelése, megoldások keresése.
Termékismeret és oktatás: Termékek ismerete, kézikönyvek készítése.
Sablonfelügyelet: Sablonok frissítéseinek követése.
Elégedettségi felmérés: Ügyfél-elégedettség mérése.
Kapcsolattartás: Együttműködés más részlegekkel.
Tesztelési részvétel: UAT tesztek előkészítése és kivitelezése.
Elvárások
Középfokú végzettség.
Legalább 3 év releváns tapasztalat ügyfélszolgálat vagy helpdesk területen.
Kiváló szóbeliség és írásbeli kommunikáció.
Empatikus, ügyfélközpontú gondolkodás.
Igényes, pontos és gyors munkavégzés.
Előny
Középfokú
angol nyelvtudás
Juttatások
Cafetéria
Születésnapi pótszabadság
Havi, féléves vagy egyéb teljesítményjuttatások
Tanulási lehetőség
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni