Üzleti rendszerszakértő
Főbb feladatok
IT kompetenciával és rendszerismerettel támogatni az igazgatóság rendszereinek fejlesztési igényeit szakértő szinten, valamint az új projektekből származó rendszerekkel kapcsolatban is tesztelési, szervezési, szakértői támogatást nyújtani vagy szervezni igény szerint.
Javaslatokat készíteni és közreműködni a Magyar Posta IT rendszereit érintő fejlesztésekben melyek érintik a releváns ügyfélintegrációs megoldásokat.
Üzleti és IT megoldásokat javasolni az MPL üzleti sikereinek teljesítése érdekében.
Új rendszerek fejlesztése esetén a rendszert, módosítások esetén az új funkciók átvétele üzleti gondozásra, szakmai üzemeltetésre a fejlesztési projektektől a rendszer éles üzembe állításával párhuzamosan. Az átvételt előkészíteni, a szükséges üzleti üzemeltetési feladatokat leegyeztetni, az átadás-átvételt dokumentálni.
Rendszerszakértői, szakmai üzemeltetési feladatok ellátása.
Kritikus üzleti rendszerek működésének proaktív monitorozása, a hibabejelentések elvégzése, üzleti oldalról a hibakeresésben aktív részvétel, IT terület üzleti támogatása.
Speciális, rendszerfüggő feladatok végrehajtása (pl. riportok készítése).
CallCenter, Helpdesk kapcsolattartás és tájékoztatási feladatok.
Üzleti tájékoztatási folyamat, kommunikáció kialakítása IT rendszerek kapcsán.
IT rendszerekhez kapcsolódó dokumentációk (leírások, GYIK) vizsgálata és frissítése (pl. hibák, incidensek, bejelentések alapján).
Kulcsfelhasználói szerepkör (A rendszer alapadatainak, összes funkciójának és működésének ismerete). Felkérés alapján az érintett rendszer bemutatása. Oktatási, felhasználói anyagok készítésében együttműködés).
Adatgazda funkció és feladatok biztosítása a gondozásában lévő rendszerek kapcsán, IT rendszertől függően jogosultság kezelési feladatok végrehajtása.
Támogatni a társterületeket üzleti jellegű, a gondozott rendszerekkel kapcsolatos kérdésekben, üzleti igények egyeztetésében. Munkakör betöltésének feltételei
felsőfokú műszaki/informatikai/gazdasági végzettséggel, vagy 3-5 év szakmai tapasztalattal rendelkezel
jó a kommunikációs készséged
rugalmas és pontos vagy Munkakör betöltése során előnyt jelent
TMS (szállításkezelési rendszerek) ismerete
CPQ ( árazó szoftver) ismerete
CRM rendszerismeretek
logisztikai területen szerzett tapasztalat Egyéb
A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6
Bérezés: megegyezés szerint
A munkakör betölthető: azonnal
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni