
ÜZLETI UTAZÁSSZERVEZŐ
A következő feladatokban számítanak Rád: Üzleti utak teljeskörű szervezése és lebonyolítása Kapcsolattartás ügyfelekkel (szoros, napi szintű kommunikáció magyarul és angolul) Utazási igények fogadása, feladatok priorizálása és önálló kezelése Repülőjegyek, szállások, transzferek, vízumok, biztosítások foglalása Utazási módosítások gyors és rugalmas kezelése (pl. előrehozott hazautazás, járatváltoztatás) Folyamatos, szoros együttműködés a csapattagokkal Kapcsolódó adminisztráció és dokumentáció naprakészen tartása Ügyfél-elégedettség biztosítása gyors, pontos és proaktív kiszolgálással Pozíció betöltésének feltételei: Legalább középfokú végzettség ÉS repülőjegy értékesítői alapképzés vagy GDS képzés (Amadeus vagy Travelport) Legalább 2 év üzleti utaztatásban szerzett tapasztalat Kommunikációképes, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban (ügyfelekkel történő kommunikáció, ügyintézés) MS Office, Amadeus vagy Travelport ismerete Előnyök: További idegennyelv magabiztos ismerete Filmipari tapasztalat Amit Partnerünk kínál: Pozícióhoz illeszkedő alapbér Féléves bónusz (teljesítményfüggő) Munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, mobiltelefon) Home Office lehetőség – betanulás után nappali műszakban heti 3 nap, délutáni és esti műszakban akár heti 5 nap Munkavégzés helye: Budapest, 7. kerület (tömegközlekedéssel jól megközelíthető helyen) Munkaidő: Heti 40 óra, többműszakos beosztásban (nappali, délutáni, esti műszakok és havi 1 hétvégi ügyelet) Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el frissített önéletrajzod a "Jelentkezés" gombra kattintva.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 23. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!