
Vevői minőségügyi és rendszerfejlesztő mérnök
A vevők minőségi elvárásainak és specifikációinak részletes megismerése
Vevői kapcsolattartás
Vevői reklamációk kezelése, a problémák gyökerének feltárása és a szükséges intézkedések meghozatala
A problémamegoldó csapat koordinálása
Hatékonyságvizsgálatok elvégzése
Minőségügyi szabványok (pl. ISO 9001) és belső minőségügyi rendszerek alkalmazása és fejlesztése
Minőségi problémák azonosítása, elemzése és a megfelelő megoldások kidolgozása
Jelentések, riportok készítése
Munkatársak képzése a minőségügyi eljárásokról és a vevői igényekről
A legjobb gyakorlatok és minőségi normák népszerűsítése a szervezeten belül Elvárások / Requirements
Legalább középfokú műszaki végzettség
Magabiztos, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
Problémamegoldó és hibaok analizáló módszerek ismerete (8D, Ishikawa, 5 Why)
Legalább 2 éves tapasztalat minőségbiztosítási területen
Folyamat és rendszerszemléletű gondolkodásmód
Gyártóterületen szerzett tapasztalat
Ms office
Együttműködő- és kiváló problémamegoldó képesség Amit nyújtunk / Benefits
Stabil vállalati háttér, támogató, innovatív munkakörnyezet
Sokrétű juttatási csomag (cafetéria, bónusz, egészségmegőrző program, jelenléti bónusz)
Szakmai fejlődési lehetőség
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Szolnok
Jász-Nagykun-Szolnok megye, SzolnokMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 10. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!