Vevői reklamációkezelő
Csatlakozz bővülő csapatunkhoz vevői reklamációkezelő pozícióba! Feladatok / Tasks
Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén
Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése
A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben
Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követés
Moderátori szerepkör betöltése, akciók összefogása, dokumentálása, határidők monitorozása
Potenciális problémák javítása CPL és P-FMEA figyelembevételével
Poka-Yoke funkciók bevezetése Amit nyújtunk / Offer
Alapbéren felüli bónuszrendszer
Céges buszjárat költségmentesen
Stabil multinacionális környezet
Szervezeten belüli előrelépési lehetőség
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni