Vevői reklamációkezelő
Csatlakozz bővülő csapatunkhoz vevői reklamációkezelő pozícióba!
- Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén
- Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése
- A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben
- Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követés
- Moderátori szerepkör betöltése, akciók összefogása, dokumentálása, határidők monitorozása
- Potenciális problémák javítása CPL és P-FMEA figyelembevételével
- Poka-Yoke funkciók bevezetése
- Felsőfokú, műszaki végzettség
- Legalább 3 év autóiparban szerzett tapasztalat
- Műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret
- Minőségbiztosítási technikák ismerete (8D, 5-Why, Ishikawa, FMEA, CPL, MSA, SPC)
- Magabiztos, tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
- Jó probléma elemző és megoldó képesség
- Autóipari szabványok ismerete
- Tárgyalóképes német nyelvtudás
- Gépész és/ vagy minőségbiztosítási mérnök végzettség
- Vevői auditok támogatásában/levezetésében szerzett tapasztalat
- SAP ismeret
- További problémamegoldó módszerek ismerete (Six Sigma, Kepner-Tregoe)
- Alapbéren felüli bónuszrendszer
- Céges buszjárat költségmentesen
- Stabil multinacionális környezet
- Szervezeten belüli előrelépési lehetőség
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni