
VEZETŐ OPERATÍV BESZERZŐ
Fő feladatok: OPERATÍV BESZERZŐI FELADATOK (50%): Kapcsolattartás a beszállítókkal, megrendelések kezelése, visszaigazolások nyomon követése Kereslet-kínálat kezelése, előrejelzések és trendek elemzése az anyagszükséglet biztosítása érdekében Minőségi problémák megoldásának támogatása a belső csapatokkal együttműködve Részvétel beszállítók kiválasztásában, ártárgyalásokban és költségcsökkentési kezdeményezésekben Beszerzési dokumentációk, árlisták, számlák kezelése, KPI-ok nyomon követése BESZERZÉSI MŰVELETEK FOLYAMATAINAK VEZETŐJE (50%): Operatív beszerzési folyamatok felügyelete, hatékonyság és megfelelés biztosítása Beszállítói költségek, nyitott megrendelések és árlisták ellenőrzése Új beszállítók azonosítása és minősítése, készletellenőrzési paraméterek kialakítása Beszerzés képviselete az IT és ERP rendszerfejlesztésekben Beszállítói teljesítmény értékelése, éves Üzleti Értékelési folyamat vezetése, jelentések készítése Elvárások: Felsőfokú végzettség közgazdaságtan, logisztika, ellátási lánc vagy kapcsolódó területen Minimum 5 év tapasztalat a beszerzési műveletek területén, lehetőleg gyártási környezetben ERP rendszerek magas szintű ismerete (Oracle előnyben), különösen a beszerzés, tervezés és készletmodulok tekintetében Haladó MS Office ismeretek, különösen Excelben Mesterséges intelligencia (AI) eszközök alkalmazása a napi műveletek támogatására Folyékony angol és magyar nyelvtudás A beszerzési dokumentációs követelmények és a szabályozási megfelelőség mélyreható ismerete Beszerzési KPI-ok és ellátási lánc célkitűzések mélyreható megértése Erős tárgyalási, problémamegoldó és analitikai képességek Nyitott gondolkodásmódú, alkalmazkodóképes és képes "out-of-the-box" gondolkodásra Magas szintű precizitás, képes stratégiai és adminisztratív feladatok egyidejű kezelésére Kiváló csapatmunkára való képesség, miközben önállóan is képes dolgozni Előnyök: Prémium fogyasztói elektronikai tapasztalat További nyelvek ismerete Juttatások: Bérezés: bruttó 1. 100. 000 - 1. 300. 000 HUF Munkába járás támogatása (30 HUF / km vagy 100 % közösségi közlekedés esetén) Mobiltelefon, laptop + 2 monitor Alkalmazotti jogviszony Szakmai tréningek Nyelvtanulás támogatása Munkavégzés helye: Kapuvár Munkaidő: Teljes munkaidő általános irodai munkarendben, próbaidő után heti 2 nap Home Office Jelentkezés módja: Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Győr Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 21. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!