
VEZETŐI ASSZISZTENS
Feladatok: A Cégcsoport működéséért felelős vezető napi szintű támogatása Feladatnyilvántartás vezetése, teljesülések ellenőrzése Komplex ügyintézői feladatok megoldása Napi irodai működés biztosítása, problémamegoldás Kimutatások készítése, prezentálása Fejlesztési projektben előkészítésében és megvalósításában történő aktív részvétel Elvárások: 5 éves, több területre kiterjedő ügyintézői tapasztalat MS Office termékek felhasználói szint feletti ismerete Kiemelkedő kommunikációs képesség és készség Gyakorlati hivatalos és nemhivatalos szövegek fogalmazásában Tapasztalat vezetők programjának szervezésében Amit kínálnak: Munkavégzés szükséges eszközök Cégcsoport szintű kedvezmények Kulturált irodai környezet, céges rendezvények Munkavégzés pontos helye: Kaposvár, Somogy vármegye Jelentkezés módja: Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Kaposvár Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 12. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!