WEBTESZTELŐ ÉS ADMINISZTRÁTOR
A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok: Alapvető adminisztrációs feladatokat a webshoppal kapcsolatban Munkatársak, társosztályok és ügyfelek támogatása a webshoppal kapcsolatos kérdésekben, problémákban Fejlesztések tesztelése, dokumentálása Részvétel Agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában, fejlesztési feladatok kommunikálása a fejlesztők felé, végrehajtás koordinációja Tesztesetek és tesztforgatókönyvek összeállítása Manuális tesztek elvégzése Teszteredmények kiértékelése, dokumentálása Hibajavítások nyomon követése, folyamatos együttműködés a fejlesztőkkel Részvétel a tesztelési folyamatban és a működés fejlesztésében Projekt- és termékmenedzserek szoros támogatása, annak biztosítása érdekében, hogy a szoftvertermékek időben elkészüljenek és megfeleljenek az ügyfelek elvárásainak Ideális jelölt vagy, ha: Udvarias stílus, kellemes, közvetlen, energikus és segítőkész mentalitás jellemez Felhasználói szinten kezeled az MS Office csomagot különös tekintettel az Excelre Középfokon kommunikálsz angolul Önálló és precíz munkavégzés jellemez Nem ijedsz meg az adminisztrációs feladatoktól Megoldásközpontú gondolkodásmód jellemez (folyamatok optimalizálása) Dokumentációs készséggel és hajlandósággal bírsz Előnyt jelent: Webshop kezelésben és tesztelésben (digitális termékek terén) szerzett tapasztalat Jira Zephyr vagy más test management eszköz ismerete, használata Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Folyamatorientált szemléletmód Jira/youtrack vagy hasonló feladat kezelő software ismerete CRM (Hubspot) rendszer használata/ismerete ERP rendszer (Business Central) használata/ismerete Alapszintű UML (use case, activity diagram, stb) ismeret Amit nyújtanak Neked: Magyar tulajdonú cégünknél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot Versenyképes juttatási csomagot 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre Ingyenes céges parkolót Home Office lehetőséget próbaidőt követően A munka-magánélet egyensúlyát Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget Munkavégzés pontos helye: 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52. Munkaidő: Hétfőtől – péntekig 08:30-17:00 óráig. Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva és utána a válasz emailben kapott linken keresztül pályázatodnak véglegesítéséhez jelentkezz be ügyfelünk munkavállalói adatbázisába!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni