Vegye át a toborzók szerepét. Tűnjön ki a többi jelölt közül
Tudod, hogy jó vagy a szakterületeden, tökéletesen értesz a munkádhoz, de azt is tudod, hogy sokan vannak hozzád hasonlóak. Amikor új állásra jelentkezel, nyilvánvaló, hogy egy felvételi eljáráson kell átmenned. Bár Ön nem kételkedik a kvalitásaiban, sokszor nehéz lehet meggyőzni ezekről a toborzót.
Adja magát a toborzó helyébe
A több száz pályázat közül, amelyeket ma már átlagosan vadonatúj állásokra hirdetnek meg, az átlagos felvételi vezetőnek mindössze 9 másodpercbe telik, amíg átnézi az önéletrajzát, mielőtt eldönti, hogy folytatja-e a jelentkezését. Az önéletrajzát minden egyes megpályázott álláshoz igazítsa, hogy biztosan megfeleljen az álláshirdetésben szereplő követelményeknek, és felkeltse a HR-osztály figyelmét.
Használja az álláshirdetésben szereplő kulcsszavakat
Az önéletrajzában szerepeltesse az álláshirdetésben szereplő konkrét kulcsszavakat, és mutassa be, hogyan használta ezeket a készségeket korábbi munkahelyein a siker érdekében.
A vezetők és menedzserek egész nap azzal foglalkoznak, hogy megoldják a vállalatuk problémáit és megoldásokat kínáljanak, és örömmel fogadják a lehetőséget, hogy a jelöltekkel tárgyaljanak. Kutasson alaposan utána a vállalatnak, hogy elegendő információval rendelkezzen az interjúkérdések megválaszolásához, és rengeteg kérdést tegyen fel az interjúztatónak, hogy megmutassa a vállalat iránti érdeklődését. Használja fel az első interjút vagy telefonbeszélgetést arra, hogy feltegye ezeket a kérdéseket, a második interjún pedig építse be a vállalat visszajelzéseit, hogy új ötleteket mutasson be az esetleges problémák vagy kihívások megoldására.
A szervezet jövőjét képzelje el
Az interjúztatók jövőképét a szervezet jövőjéről úgy képzelje el, hogy minden lehetséges alkalommal megtestesíti a vállalat márkáját. Testesítse meg a márkát: ha prezentációt kell tartania, használja a vállalat logóit, színeit, betűtípusait és képeit, hogy az interjúztatók számára vizuálisan a lehető legvonzóbb legyen.
mutassa be az interjún, hogy utánanézett a szervezet versenytársainak, és megvitatta a köztük lévő különbségeket.Felfedezze az online PR-t, amelyből kiderül egy olyan siker, amiért a vállalatot dicsérték, vagy egy olyan kihívás, amivel az ágazat küzdött, és fedezze fel, hogyan építene a toborzásra a sikerre vagy hogyan oldaná meg a problémát.