A legjobb szervezési készségek, amelyeket a HR szakemberek keresnek, és hogyan fejleszthetők
A mai kor egyre hektikusabb és stresszesebb, ezért a jó szervezőkészséggel rendelkező embereket gyakran előnyben részesítik.
Az erős szervezőkészség minden jó okból kiemeli Önt a tömegből. Ha ezeket megfelelően be tudja mutatni az önéletrajzában és az interjú forgatókönyvében, akkor előkelő pozícióba kerül.
Kommunikáció
Ha a felvételi vezető felismeri, hogy rendelkezik ezekkel a készségekkel, akkor biztosan a jelöltek listájának elejére helyezi a nevét.
Kommunikáció
A kommunikáció az egyik legfontosabb emberismereti készség, amelyre szükség van. Míg egyesek természetes kommunikátorok, mások nehezen fejezik ki a véleményüket és nehezen értik meg a többieket. Ha az utóbbi kategóriába tartozol, fontos, hogy dolgozz ezen a készségen.
Nem csak arról van szó, hogy mit mondasz te vagy mások. Talán hallotta már a gyakran idézett statisztikát, miszerint a kommunikáció több mint 50%-a nem verbális. Ez igaz. Az, ahogyan viselkedsz, a testbeszéded, az arckifejezésed és a hangszíned mind szerepet játszik abban, hogy milyen üzenetet közvetítesz. Ha a kommunikációd minden egyes területén dolgozol, az segíthet abban, hogy jobban megértsd az embereket, jobban együttműködj velük, és jobban megszervezd a szociális feladataidat.
Megismerés
Szokott elbátortalanodni, amikor egy nagy döntés előtt állsz? Ha lassú vagy a döntések meghozatalában, nehéz lehet előre lépni. Ahogy a régi mondás tartja, a macskát többféleképpen lehet megnyúzni. Ugyanez igaz akkor is, amikor arról kell dönteni, hogy hogyan hajtsunk végre egy feladatot. Sokféle lehetőség állhat előtted.
Self-motiváció
Gondold át, mi motivál téged a kemény munkára. Lehet, hogy valami olyan egyszerű dolog, mint a jól végzett munka okozta elégedettség. Másrészt vannak, akik a jutalmak mellé állítva találnak motivációt. Bármi történjék is, ami a pályán tartja, felhasználhatja arra, hogy több dolgot végezzen el a munkanap során.